Warsztaty nietypowych zainteresowań
Jeśli myślisz, że jesteś inny, niż większość Twoich rówieśników, sprawdź poniższą listę, być może znajdziesz tam swoją pasję. Poprzez udział w warsztatach pogłębisz tę pasję i poznasz inne osoby, które mają podobne zainteresowania.
Logo kreacje
warsztaty projektowania znaków
Co cechuje dobry znak? Jak go zaprojektować? Chirurgiczna wiwisekcja kultowych logo. Gra kolorów. Wykorzystanie znaków. Znak w kulturze.
12 marca 2012, g. 15.00
Triki reklamowe
magia czy iluzja?
Co zrobić, aby wnętrza były większe, a zimna zupa parowała smakowicie? Odkrywamy tajemnice produkcji reklamowej. Jak powstają najbardziej przyciągające uwagę fragmenty reklam? Jak zrobić samochód z dwóch patyków i zwoju sznurka?
12 marca 2012, g. 15.00
IMAG-inacja
wszyscy potrzebujemy PRu
Sztuka skutecznej komunikacji nie ma nic wspólnego z lansem i bansem. Wizerunek i brak wizerunku. Poznaj 33 proste sposoby kreowania korzystnego wizerunku.
19 marca 2012, g. 15.00
Władza nad dźwiękiem
beatmaking. djing. mastering
Dla wtajemniczonych i rozumiejących te określenia. Oryginalne sposoby kreacji materiału audio. Kompleksowa edycja dźwięku. Praca w studiu dźwiękowym.
19 marca 2012, g. 15.00
Bohater reklamowyod gospodyni domowej do celebryty
Jak wybiera się bohaterów do reklam? Dlaczego reklamy są wciąż takie same? Czy może istnieć reklama bez bohatera? Przegląd typów bohaterów reklam i omówienie ich ról w oddziaływaniu przekazu na odbiorcę.
26 marca 2012, g. 15.00
Coś starego, coś nowego…
cykl projektowania ubioru
Dlaczego ludzie noszą ubrania? Skąd biorą się mody i trendy? Jak projektuje się odzież? Jak ze starego dziurawego swetra zrobić obiekt zazdrości koleżanek?
26 marca 2012, g. 15.00
Przekonywać…
pasja PRowego pisania
Press newsy, backgroundy, claimy, press-kity. Rodzaje i formy komunikatów medialnych. Złote zasady. Kompozycja tekstu. Temat a atrakcyjność. Słowem… bliżej.
2 kwietnia 2012. g. 15.00
Modeling. Kariera
Paryż. Londyn. Nowy Jork
Atrakcyjna, fotogeniczna, dobrze się rusza, a kariery nie robi. Dlaczego? Jak zapanować nad karierą w przemyśle modowym. Jak pozyskiwać zlecenia. Jak się rozwijać? Jak się promować? Jak budować legendę?
2 kwietnia 2012, g. 15.00
Kreacja reklamowa
od pomysłu do realizacji
Wymyśl, jak przekonać konsumenta do produktu. Jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje, rysunki, storyboardy. Skąd czerpać inspiracje? Sztuka, moda, kultura, ulica. Co było pierwsze: słowo czy obraz?
16 kwietnia 2012, g. 15.00
Zdarzyło się…
happening. Flashmob. Ambient.
Sztuka? Rozrywka? Promocja? Rzecz o niestandardowych formach promocji, zaangażowaniu i pozytywnym odbiorze tego, co niespodziewane. W trzy godziny od pomysłu do realizacji.
16 kwietnia 2012, g. 15.00
Foto Packshot
sesja produktowa
Atrakcyjność produktu. Demonstrowanie produktu. Kompozycja produktu. Jak ustawiać, oświetlać i fotografować obiekty nieożywione. Obróbka fotograficzna. Warsztaty realizowane na sprzęcie firmy Canon Polska.
23 kwietnia 2012, g. 15.00
Do 3 to ja mam za darmo…
humor w reklamie
Czy polscy konsumenci mają poczucie humoru? Jaki jest polski humor reklamowy? Czemu służy i jak działa? Przegląd najśmieszniejszych polskich reklam.
23 kwietnia 2012, g. 15.00
Każdy z warsztatów będzie trwał około 3 godzin. Udział w warsztatach jest bezpłatny. Napisz do nas, którym warsztatem się interesujesz, a zarezerwujemy Ci miejsce i przypomnimy o jego terminie:
Wszystkie warsztaty odbywają się w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie, Al. Jerozolimskie 44 (wieżowiec przy Rotundzie), tel. 4337615, www.wsp.pl
Warsztaty realizowane pod patronatem p. Małgorzaty Żuber-Zielicz, Przewodniczącej Komisji Edukacji i Rodziny Rady m.st. Warszawy.