Wydarzenia

II EDYCJA KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO „WARSZAWA SIĘ UŚMIECHA”

18.10-21.12.2011

II EDYCJA KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO „WARSZAWA SIĘ UŚMIECHA”

Jesienią też można się uśmiechać! – przekonują stołeczna „Gazeta Wyborcza”, serwisy Warszawa.Gazeta.pl i Entropiaslowa.pl oraz Kino Atlantic, organizatorzy konkursu fotograficznego „Warszawa się uśmiecha”. Aż do początku listopada można zgłaszać się do II edycji akcji i nadsyłać „uśmiechnięte” zdjęcia - swoje lub znajomych.

Już po raz drugi „Gazeta Wyborcza", Warszawa.Gazeta.pl, Kino Atlantic oraz serwis Entropiasłowa.pl organizują konkurs „Warszawa się uśmiecha” - wyjątkowy projekt artystyczny, który udowadnia, że nawet w jesienne dni Warszawa i warszawiacy mogą być radośni i uśmiechnięci.

W konkursie wezmą udział „uśmiechnięte” zdjęcia nadsyłane organizatorom akcji od 17 października do 6 listopada poprzez specjalny formularz zgłoszeniowy na stronie: www.warszawa.gazeta.pl/warszawasieusmiecha. Tam również internauci znajdą się dodatkowe informacje o konkursie i regulamin. 

Przesłane zdjęcia oceni profesjonalne jury, które wybierze 3 najciekawsze prace. Ich autorzy zostaną nagrodzeni aparatami fotograficznymi, a do 15 osób wyróżnionych trafią gadżety. 
Wszystkie fotografie, które znajdą się w finale konkursu, będzie można zobaczyć w specjalnym multimedialnym pokazie w Kinie Atlantic (ul. Chmielna 33 w Warszawie) 21 listopada br. oraz na tygodniowej wystawie w kinie Atlantic, której otwarcie nastąpi również 21 listopada.

Partnerem strategicznym II edycji konkursu „Warszawa się uśmiecha" jest Warszawskie Ciepło, współorganizatorem - Kino Atlantic i serwis Entropiasłowa.pl.
Patroni medialni: Radio Roxy, „Gazeta Co Jest Grane”, „Gazeta Studencka”, Students.pl, Polibuda.pl, i Podróżeliterackie.pl.
Pomysłodawcą akcji jest Artur Wolski oraz jego grupa z Entropiaslowa.pl.

Konkurs jest promowany w radiu (Radio PIN, Roxy, Kampus), prasie (stołeczne wydania „Gazety Wyborczej”, „Metra”, „Gazety Co Jest Grane”), internecie (Warszawa.Gazeta.pl), a także na ulotkach i plakatach dystrybuowanych na terenie Warszawy.
Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej „Gazety Wyborczej”. Projekt graficzny konkursu opracował Adam Nawrocki, spot wyprodukowała agencja „Lightcraft”, a pomysłodawcą projektu była agencja „Bardzo”. Media zaplanowały Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe i Starlink.

W ubiegłorocznej edycji konkursu do organizatorów trafiły setki roześmianych zdjęć, które można nadal oglądać w serwisie warszawa.gazeta.pl/warszawasieusmiecha.


 

loading...